• Alan Red

    Met Alan Red combineer je eindeloos met de basics! Dit Italiaanse fashion label heeft zichzelf een trendy stijl aangemeten en is gespecialiseerd in het produceren van basics. Het is dan ook niet voor niets dat dit bewonderenswaardige merk de ‘White T-shirt Company’ wordt genoemd. Met een verscheidenheid aan kwalitatieve basics neemt Alan Red kleding een sterke positie in.

  • Arma

    ARMA is een Nederlands modebedrijf uit Badhoevedorp, dat internationaal hoogwaardige leercollecties op de markt brengt. De collecties omvatten alle belangrijke productgroepen (jassen, jacks, blazers, shirts, rokken, gilets en tassen) met het accent op outerwear.

  • Braez

    Braez brengt Ibiza chique dichterbij met waanzinnig mooie fashionitems. Het Nederlandse merk Braez staat bekend om de stijlvolle en bijzonder comfortabele basics. Een favoriet merk voor vrouwen die houden van een semi-nonchalante, shabby-chique look.

  • Cakes & Kisses

    CAKES and KISSES is een merk in het hedendaagse premium segment en staat volgens het agentschap voor fijne items: clean met een modisch randje. De collectie van CAKES and KISSES bevat als hoofd items shirts, knit en ready-to-wear om te mixen en matchen.

  • Deyk

    Deyk, het merk dat in begin jaren negentig furore maakte met mooie broeken met een perfecte pasvorm en met materialen die op één lijn lag met de laatste mode trends ………. is terug.

  • Femme Seven

    Femme Seven lingerie staat voor comfort en stijl van de onafhankelijke vrouw van nu. Voor 70% gemaakt van zijde, accentueert Femme Seven lingerie de vorm en pracht van het vrouwelijk lichaam. Het is geschikt voor elke gelegenheid – van een bestuursvergadering tot aan een diner met vrienden of een rustige avond thuis.

  • IKKS Women

    Seizoen na seizoen kun je de nieuwe lijnen van vrouwenkleding ontdekken bij het IKKS WOMEN prêt-à-porter merk. Casual chique damesmode. IKKS Women betreft ieder seizoen een complete lijn van dameskleding en accessoires: jassen, trenchcoats, jurken, gebreide stoffen, shirts, tassen, schoenen.

  • Ilse Jacobsen

    Het doel van Ilse Jacobsen is om vrouwen een comfortabele kleding- en schoenencollectie aan te bieden die volledig gebaseerd is op natuurlijke materialen en natuurlijke schoonheid. Ilse Jacobsen presenteert haar collectie op een creatieve manier. Hoge kwaliteit, eenvoud en innovatie zijn de kernwoorden van Ilse Jacobsen.

  • Inti

    INTI Knitwear bestaat uit twee Nederlandse ondernemers en bijna 400 breisters in Ecuador. Het is de optelsom van creatieve Hollandse ideeën, originele ambacht en de beste duurzame grondstoffen uit Ecuador en Peru. Ontwerpster Anita Cales: “Wol is een klassieker waar je oneindig mee kunt variëren. Iedere vrouw, in welk land dan ook, houdt van warme mooie spullen in de winter.

  • Magdalena

    Magdalena is een icoon geworden door middel van oude geschiedenis, dat een mysterieuze legende is geworden. Een van de dingen die we over haar weten is dat ze een sterke vrouw was door alle tijden, net als de vrouw van nu. Het Magdalena verhaal doet elke vrouw aan de fundamentele waarheid denken: Elke vrouw is op zoek naar haar innerlijke complexiteit. De collectie is een ode aan de godin in onszelf. Sierlijke, mysterieuze en zuivere vormen en materialen komen helemaal tot zijn recht bij dit merk. Het motto van het kledingmerk Magdalena: ‘Laat jezelf en je innerlijke vrouw spreken’

  • Maiden Lane

    Een straat in Londen, ja … daar is Maiden Lane naar vernoemd. Maar niet zomaar een straat, deze kleine straat benadrukt alles waar het label voor staat; verfijnd, klassiek, vintage, chic en een beetje ondeugend.

  • Mission Blue

    Dit Nederlandse fashionlabel heeft zich al vanaf het begin in 2012 toegelegd op leren fashion, maar dan wel onderscheidend door het gebruik van hoogwaardige materialen en een scherp oog voor details. Leer komt ieder jaar weer voor in fashion-events en op de catwalk. Dit natuurproduct gaat “staan” naar de drager, het leeft. Naast draagcomfort geeft een leren broek of jas als vanzelf een stoere, sexy uitstraling. En dat is ook precies wat Mission Blue wil uitdragen.

  • Mos Mosh

    Mos Mosh is een jong Deens jeans- en broekenmerk en vult haar collectie aan met een aantal mooie tops. Mos Mosh richt zich voornamelijk op comfortabele jeans en broeken met de perfect pasvorm. Het merk heeft een stoere uitstraling en de kledingstukken zijn mooi afgewerkt. De mooie en duurzame kledingstukken van Mos Mosh mogen niet in de collectie van Irma Mode ontbreken.

  • One Step

    One Step richt zich op vrouwen van 25 tot 45 jaar die van mode houden en op zoek zijn naar een originele en volkomen nieuwe look.

  • Pieszak

    Een Deens merk, vrouwelijk stoer. De optimale mix van design, pasvorm, draagcomfort en kwaliteit! Het merk is ontstaan door twee ervaren mensen in de Deense mode industrie. Centraal in de Pieszak Collectie staat de jeans, op basis van het vrouwelijke silhouet in de beste jeansstoffen.

  • Rosner

    Rosner is een bekend merk onder de broeken labels. Mode die past en kleding die comfortabel draagt. Ieder seizoen heeft Rosner nieuwe modellen toegevoegd in haar collectie.

    Hora Est Fashion verkoopt niet de standaardbroeken, maar de fashion-line. Deze is moderner.

  • Set

    Set staat voor een urban style die probleemloos de designtrends in zich neemt. De ontwerpers van dit merk zijn onconventioneel, zelfstandig, casual en weloverwogen. Strakke, modern design maar met een ruig randje. dat is Set Fashion!

  • Spanx shapewear

    Over de hele wereld kampen vrouwen met het feit dat ondergoed en stukjes van je lichaam die je liever verdoezelt tóch zichtbaar zijn. Ook Sara Blakely ondervond deze ongemakken, maar voor haar was dit het begin van een nieuw imperium: SPANX.

  • Stella Nova

    Stella Nova is in 2002 opgericht in Kopenhagen door Trine Skoller. Met haar creatieve talent, ongelofelijk gevoel voor detail en moderne tijdsgeest creëert ze kleding waar elke vrouw blij van wordt. Elke collectie van Stella Nova verteld een nieuw verhaal en met de Scandinavische en minimalistische achtergrond creëer je een prachtige tijdloze look. Ga voor die mooie basic top, sterke blazer of dat simpele jurkje en je bent klaar voor de dag!

  • Tommy Hilfiger

    Tommy Hilfiger’s talent is duidelijk te herkennen in zijn collecties. De basis van deze collecties ligt bij collegewear, hierbij wordt veel gebruik gemaakt van de kleuren die tevens in het wereldberoemde logo verwerkt zijn. Rood, blauw en wit. Effen kleuren worden in de collectie vaak gecombineerd met kenmerkende patronen als ruiten en bollen. De Tommy Hilfiger collectie is ontworpen voor zelfverzekerde vrouwen die gaan voor comfort, fashion en stijl!

  • Wax

    Wax collectie is vooral gekend voor de eigen en unieke kleuren en prints